  • Data: 2015-11-25 23:14:04
    Temat: Re: podbiteczka do pochwalenia sie
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-25 o 22:59, Adam Sz. pisze:

    > Za bardzo nie bylo innej opcji jak go zrobic - caly ten daszek jest w ogole
    > wesola konstrukcja ciesli i nie bylo szans zeby zrobic podbitke rownolegle
    > do krokwii - musialo byc rownolegle do podloza (tam sa brzydkie podwojne
    > jetki i masa powycinanych w scianie (styropianie) miejsc na dodatkowe
    > kantowki przykotwione do muru - bez tynku etc - dopiero teraz te miejsca
    > w ogole docieplalem dodatkowo bo wychodzil goly mur :)

    Ze zdjec nie widac jak bylo przed. :-)
    Wydaje mi sie, ze lepiej byloby do polowy podciagnac rownolegle do
    krokwi i od polowy (pewnie przy jetkach) przejsc na rownolegle poziomo.
    Albo zostawic jetki widoczne jezeli sa od samego spodu. Teraz to i tak
    niewazne. Ogolnie wyglada dobrze. :-)
    Ja poszedlem na latwizne i pyknalem wszystko z blachy z malym trapezem w
    kolorze dachu, czyli na czarno.

    > Na zywo nie wyglada to tak ciezko jak na zdjeciach, pozatym to jest tyl
    > domu wiec lal na to pies :-) Jest ladniej, niz bylo ;)

    To napewno, ale jak sie czepiac to sie czepiac.. :-)

    > Zrobie Ci jutro fote otwartej. Ta markiza to piekna rzecz - rozwija sie chyba
    > na 3,5m i bez niej nie ma szans w lato wysiedziec na tarasie (poludniowo
    > - zachodnia strona). Ew. poszukam jeszcze czy nie mam czegos na telefonie :)

    Mam dokladnie z tej samej strony taras. Siedzac po poludniu naprzeciwko
    zachodu slonce daje niezle po oczach. Jak slonce w zenicie to wiadomo...
    Probowalem juz parasoli marketowych, ale to lipa zajmujaca tylko miejsce
    na tarasie. Zaczalem nawet myslec o jakiejs pergoli od zachodu, ale to
    ostatecznosc.
    Gdzie kupuje sie cos rodem z kampera?

    Pozdro.. TK