    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podejścia wody - tynkowanie
    Date: Wed, 2 Nov 2011 08:32:29 -0700 (PDT)

    On Nov 2, 8:25 am, quent <x...@x...com> wrote:
    > Mam w kilku miejscach podejścia wody wykute w ścianach i zapianowane,
    > tak jak widać tu:http://tinyurl.com/67cmxb5
    >
    > Muszę to teraz jakoś zatynkować. Niestety nie wiem jak się do tego
    > zabrać. Czy dobrze kombinuję aby nadmiar piany usunąć, wysmarować to
    > unigruntem atlasa i potem obrzucić np. rotband-em? Tak to się robi?

    Skoro nikt sie nie wypowiedzial to ja sie odezwę:
    -jesli obrzucisz calosc cienko (0,5cm-1cm) to nawet z siatka takie
    miejsce moze byc narazone na uszkodzenia przy bardziej brutalnym
    traktowaniu. A skoro to jakis garaz i jakies wiaderka czy rolki z
    wezami sie tam moga szwendac to i sciana moze oberwac.
    -Ja bym dolna polowe wydrapal z piany licujac piane z rurkami. Reszte
    bym zatynkował razem z siatką. Mozna dac jakis grunt na te piane, nie
    zaszkodzi.

    Wyzsza polowe bym, lekko oskrobal, aby piana odkryla swoje pęchezyki i
    tez zatynkowal razem z siatka.
    Wyprowadzenia masz jakoś przymocowane do sciany? Jesli nie to
    przykręcił bym je do góry tej wnęki, nigdy nie wiadomo czy ktos na
    kranie nie powiesi wiaderka.