    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podejścia wody - tynkowanie
    Date: Wed, 2 Nov 2011 21:56:08 +0100

    "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Mam w kilku miejscach podejścia wody wykute w ścianach i zapianowane, tak jak
    > widać tu:
    > http://tinyurl.com/67cmxb5
    >
    > Muszę to teraz jakoś zatynkować. Niestety nie wiem jak się do tego zabrać. Czy
    > dobrze kombinuję aby nadmiar piany usunąć, wysmarować to unigruntem atlasa i
    > potem obrzucić np. rotband-em? Tak to się robi?

    Ja robiłem to bardzo późno, tuż przed malowaniem. Wcześniej każdą resztkę kleju
    do siatki, do płytek czy czegokolwiek innego, wykorzystywałem do załatania tych
    dziur, jednocześnie zatapiając siatkę. Na koniec każde podejście otynkowałem
    tynkiem cem.wap.
    Największa dziura była w kotłowni - szereg rur CO i od solarów, który prowadził
    od podłogi do sufitu, szerokości ok. 60cm. Wyszło super i nic się nie kruszy.

    --
    Bartek