eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel › Re: podlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel
    From: "kiki" <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podlaczednie kabli do gniazdka multimedialnego rtv/sat/lan/tel
    Date: Sun, 25 Jan 2009 10:04:48 +0100

    "uciu" <g...@i...pl> wrote in message
    news:glf956$s76$1@inews.gazeta.pl...

    > ok tak wiec zrobie, tylko musze jakieś gniazdka znależć by to wszystko
    > oferowały a z tym to juz tak łatwo nie jest - zakładając by były z tej
    > samej serii:-)

    Satelitarne sam zrobisz z tych beczułek łączeniowych na które nakręcasz efki
    z obu stron. Kosztują po 2-3zł i tylko jakieś gniazdo z ramką inne niż
    elektryczne. W sumie nie musisz dawać gniazdek z filtrami bo i tak wszystko
    poleci ci dekoderami ale triaxa kup i antenę sat z odpowiednimi
    konwerterami. Naziemna cyfrowa i tak nie zaoferuje nic rozsądnego więc albo
    będziesz miał TV z nieba albo przez ADSL-a z internetu szerokopasmowego.
    Zawsze ten ethernet ci się przyda.