  • Data: 2011-07-20 09:12:11
    Temat: Re: podłoga strychu nieużytkowego - OSB-3, QSB, P5 ?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I na to jeszcze 15 centymetrów zbrojonego betonu. Czy Ty masz pojęcie o czym
    > piszesz czy tylko chciałeś zaistnieć. Jak nieużytkowy to z płytą osiemnastką
    > przesadził.

    od rozpaczliwych prób zaistnienia we wszystko jedno w jakim temacie,
    na jakiejkolwiek grupie, to raczej ty jesteś specjalistą...
    ja piszę to z praktyki, mam belki co około 90 cm, na nich płyta 25mm ,
    lekko się uginała, szczególnie przeszkadzało to na styku płyt, gdzie
    stojąc na jednej, druga nieobciążona była o kilka mm wyżej, dałem
    jeszcze na mijankę 12 mm i jest ok...
    co znaczy strych nieużytkowy?... że nigdy tam nie wejdziesz, że czegoś
    ciężkiego nie postawisz...? tak to możesz sobie zrobić dziuplę nad
    jętkami, gdzie trzymasz tylko bombki choinkowe na święta... ja na
    swoim częściowo nieużytkowym porobiłem pojemne szafy, trzymam tam też
    jakieś kartony z badziewiem, zrobiło się tego sporo nawet, więcej niż
    sprzętów w normalnych pokojach... ot i poddasze nieużytkowe... :-)

    pozdrawiam
    s_13