    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: polepszanie jakości wody z kranu - jak to ugryźć?
    Date: Fri, 15 Apr 2016 21:30:58 +0200

    W dniu 2016-04-13 o 08:38, twistedme pisze:

    > Dzięki. Jeden feler, że nie mam za bardzo miejsca na zasobnik. Brak
    > kotłowni/piwnicy.
    Zawsze można powiesić pod sufitem i obudować płytami GK czy OSB.

    > No i w zasadzie, te same koszty co naprawa obecnego pieca i założenie
    > zmiękczacza...
    No nie, bo nadal masz problem z kiepskim piecem który rdzewieje
    choć nie powinien, a zmiękczacz tak jak to juz pisali zamieni ci magnez
    na sód, a solanka także powoduje korozję.

    > Chyba wybrałbym tą drugą opcję, gdyby ktoś tylko powiedział, że to na
    > 100% rozwiąże moje problemy. Najgorsze, że nie planowałem takich
    > wydatków w tym roku. Ech..

    Samo życie, ja bym jeszcze poprosił fachowca od rur ale nie tego co
    robił instalację, aby ją dokładnie obejrzał, bo te śmieci które zbierasz
    na sitku pokazują że coś ci ostro koroduje w instalacji, czy czasami
    Twój fachman nie dał gdzieś "czarnego" łącznika, czyli nieocynkowanego i
    czy Ci on nie "sieje" korozją po instalacji.

    --
    Pozdr

    Janusz_K