  • Data: 2011-11-09 08:51:50
    Temat: Re: pompa ciepla - Ecopol-system
    Od: "Nita" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo tez bede potrzebowal... Ale myslalem raczej o zastosowaniu starego
    > laptopa jako sterownika, bo bedzie na pokladzie i wifi - przez usb
    > chcialem podlaczyc czujniki temperatury i przekazniki sterowania pompami.
    > Z programowania to ja tylko delphi na poziomie podstawowym.
    >
    > Jakimis linkami panowie specjalisci zarzuccie.
    >
    > Adam -czujniki do tego podlaczysz, to steruje pompami -a jak sie realizuje
    > wypuszczanie danych na zewnatrz typu wykresy online?

    Laptop umożliwi łatwiejsze zrealizowanie zadania, ale ten pobór prądu jakieś
    30W mnie irytuje bo tyle sobie laptop będzie brał na pewno.
    Widziałem na allegro sterowniki STERBOX - 550zł ale chcąc zrobić automatykę
    do większej ilości sprzętu jak roleta, pompa, u mnie elektryczne oka dachowe
    to dokładniej i jeszcze sterowanie bramą garażową - potrzebowałbym kilku
    takich sterowników a można je łączyć do 8 sztuk.
    Dlamnie lepsze będzie zaprogramowanie np. ATMELA (kiedyś programowałem je
    także kwestia przypomnienia sobie) i wszystko wyjdzie znacznie taniej i
    można miec o wiele większe możliwości.

    Ale dla lubiących prostę, dodam, że STERBOX ma 3 wejśca analogowe,
    sterowowanie przez internet, androit, 4 wyjścia przekaźnikowe i sporo wejść.