  • Data: 2012-02-22 10:50:00
    Temat: Re: pompą ciepła Greenline HT Plus C9
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > no co ty, rachunek ekonomiczny? To nie zawsze działa -jesli gosc wydał 35kzł
    > na pompę to ona jest z założenia KomfortowaNiezawodnaWysokiejJakościITania
    > (bo można było kupić za 50kzł). I już :-)
    >

    > b.
    Znaczy się za 35 tysięcy gówno kupił bo dopiero ta za 50 jest komfortowa,
    niezawodna i wysokiej jakości. Ciekawe jak określa się komfort pompy ciepła.
    Bamboszków się da bo jednych może być zimno i nogi mogą się pocić a w innych
    będzie ciepło i smrodu nie będzie. To te drugie będą komfortowe. Może chodzi o
    to że w komfortowej pompie ciepła jest termoregulator a w nie komfortowej nie
    ma i trzeba ją wtyczką z prądu wyłączać jak oczy zaczynają wysychać.
    Niezawodna. Co to znaczy? Że niby się nie psuje bo była droga. Gówno prawda.
    Znajomy ma sporo kasy i kupił drogo samochód co ma w nazwie M. Sztuka nówka
    nie śmigana. Dała za niego grubo ponad sto tysięcy. Popsuł się drugiego dnia
    jak go miał. I tak już mu zostało. Tydzień jeździł tydzień w serwisie. Po pół
    roku oddał sprawę do sadu żeby mu kasę oddali. To przestali naprawiać bo
    czekają na decyzję sądu. Nie ma wysokiej jakości z założenia komfortowego i
    niezawodnego auta i nie ma kasy. Z rozpaczy nabył samochód co ma w nazwie D i
    był wyprodukowany w europejskim kraju uznawanym że zamieszkują go cyganie albo
    ludzie o podobnym podejściu do życia. Kupił z salonu. Ale w kwietniu model z
    poprzedniego roku. Auto było trochę porysowane, nie miało lusterka. Upusty
    dostał takie że mała głowa. Po pół roku posiadania stwierdził że jak by miał
    pojechać na Księżyc to by się martwił czy stacje benzynowe będą po drodze. Bo
    auta jest pewny na 110% że bezawaryjnie dojedzie. Mnie wysoka jakość to raczej
    z glansem się kojarzy. Czy pompa ciepła musi być polakierowana jasno beżowym
    metalikiem z dodatkiem drobin miki żeby ładnie połyskiwała? Zobaczymy czy to
    spam. jak nie spam to orędownik drogiej pompy będzie miał jakieś argumenty na
    poparcie swoich karkołomnych tez.