  • Data: 2009-05-12 21:15:21
    Temat: Re: pompka do wspomagania ciśnienia CWU
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:
    > Witam
    >
    > Czy trafiliście gdzieś na jakąś pompkę do wspomagania ciśnienia CWU ??
    > z racji montażu w mieszkaniu - może pod zlewem w kuchni - musiała by
    > być w miarę cicha.
    >
    > Mam w mieszkaniu kocioł 2 funkcyjny i do najdalszego punku
    > (żeby było śmieszniej jest to kuchnia - temu kto robił instalacje do
    > tyłka bym nakopał. :-\ )
    > woda ma takie kiepskie cisnienie, że kocioł się nie załącza :-(

    Zacznij od sprawdzenia filtra wody przed kotłem. Przeczytaj instrukcję,
    w niektórych kotłach filtr jest wbudowany.
    Zatkane mogą być również fitry w zaworkach przyłączeniowych baterii
    i/lub sitka baterii. Jeśli spadek ciśnienia jest równy wszędzie to sitko
    na wodomierzu. Czy spadek ciśnienia jest taki sam na zimnej i ciepłej
    wodzie?

    pozdrawiam Piotr