eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieporotherm - czym uzupełniać ubytki i dziury w scianach nośnych?Re: porotherm - czym uzupełniać ubytki i dziury w scianach nośnych?
  • Data: 2011-06-27 04:57:31
    Temat: Re: porotherm - czym uzupełniać ubytki i dziury w scianach nośnych?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale widzę, że gdzieś po drodze dwa domy się tak budują. Tak dalej nie
    > można, że budujemy z ceramiki poryzowanej i izolacja piętra właściwie
    > nie spełnia oczekiwań. Dach może się zapalić. Szalunki można
    > wypożyczyć o ile się wcześniej zrobi rysunek żeby szybko użyć i oddać.
    > Jestem osobiście bardzo niezadowolony z tej budowy i bym rozebrał całe
    > piętro żeby je zrobić od nowa. I bym skuł posadzki na parterze do
    > chudziaka, przerobił schody, dodał ocieplenia. W ogóle do dupy ta
    > moja budowa ale okoliczne nie są lepsze.

    może to jednak twoja wina? albo jesteś pierońskim malkontentem albo masz
    manie prześladowczą albo zatrudniłeś wyjątkowych dziadów do budowania. Może
    nie potrzebujesz budowlańca tylko psychoterapeuty? :)

    sprzedaj dom i wybuduj nowy, najlepiej sprowadź dom ze swoich cudownych Chin
    albo lepiej przeprowadź sie do Chin.

    Tak BTW polecam wszystkim kupować tanie badziewie z Chin, bez gwarancji i
    serwisu. Te zabawki robią przyuczeni chłopi nie widzący różnicy między
    przewodem a sznurkiem. Kolega który handluje z Chińczykami pokazywał mi
    takie kwiatki, że boli głowa. Jak sie chce kupić coś na w miarę poziomie to
    niestety trzeba jechać samemu i negocjować żeby nie kupić gówna. Bo
    Chińczycy są doskonali w handlu, nie kłamią to fakt, oni nie mówią
    wszystkiego lub mówią to co im jest wygodne. Jak kupujesz kontener urządzeń
    to do ceny doliczasz sobie koszty serwisu nawet wymiany 1:1. Jak sam sobie
    kupisz to koszty wysyłki na gwarancji pokrywasz sobie sam z własnej
    kieszeni.
    Tak można sobie kupić radio czy nawet telewizor (każdy przeżyje ten miesiąc
    czy dwa bez radia czy TV) ale bez pompy ciepła jakoś trudno.

    Acha renomowani producenci klimatyzacji też produkują w Chinach, w swoich
    fabrykach, ale już sprężarki jadą zwykle z Japonii.