  • Data: 2013-01-29 13:32:07
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 13:22:39 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Sterownik pobiera... 2W, dwa waty słownie. I korzysta już z istniejących
    > przy nim czujników niezbędnych do kontroli pracy solarów.
    > Ile pobiera komputer? Trzeba miejsce zorganizować, przewody do czyjników,
    > pomontować je wszystkie

    9W. Jest wielkosci mniejwiecej polowy tunera Nki, bezglosny (bez wentylatora).

    > Nie mam. Gdybym chciał dwie taryfy, to tak jak już wcześniej pisałem, Nie
    > pierdzielę się z komputerem i statystykami lecz zmieniam umowę na rok czasu,
    > po roku jak wyjdzie że jest taniej zostaję a jak nie to wracam. Za darmo.

    Za darmo nie - moze sie okazac ze zaplacisz pare stow wiecej za to przez ten "testowy
    rok" :D Za tyle to mam prad w tym kompie zapewniony do konca zycia ;)

    A wez kup teraz sobie ful wypas LEDy - np. w salonie mam 9 halogenow - wymienilbym je
    na LEDy po 30 pln sztuka, zaplacilbym 270 pln i co? Dupa, niby 9 halogenow teraz az
    450W bierze wlaczone a okazuje sie ze one zuzywaja 50gr na miesiac - skad bez
    "analizy" (jak to fajnie brzmi) mialbys o tym wiedziec? ;)

    Analiza polega na odpaleniu strony i popatrzeniu w tabelke "zuzycie miesieczne"
    halogeny salon :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.