  • Data: 2012-09-27 22:53:48
    Temat: Re: problem z roletami
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-27 22:24, Aleksander pisze:
    > Hej,
    >
    > Daj znać jakie producent rolet ... może jakieś fotki ?
    >
    > Może podczas montażu szczelina(-y) prowadząca roletę się
    > czymś ubrudziła / przygięła ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Aleksander.

    Rolety mam z firmy Formelana z Kalisza
    Na ich stronie można zerknąć - nazywa się to roleta nadstawna
    Zabrudzenie - nie licząc paru pajęczyn jak to w niezamieszkałym jeszcze
    domu :) uszkodzenie mechaniczne lamelek czy też szczelin wykluczone
    lamelki są aluminiowe oklejone na złoty dąb

    Dodam jeszcze, że z reguły opuszczają się krzywo, jak już dół się oprze
    o parapet to dopiero wtedy się całość prostuje. Jest to najczęściej
    przesunięcie o ok. 1-2cm