    Date: Wed, 10 Jul 2013 00:37:29 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: problem z wodociągami

    W dniu 2013-07-10 00:02, k...@g...com pisze:

    > raz już chyba pytałeś. Odpisałem co powinieneś zrobić. Odżałować zawór za dychę i
    dokręcić jeszcze jeden swój. Jak to zrobić też pisałem.

    Troszkę jesteś teoretyk- chałupnik.
    OMasz rację, owszem, wszystko można zrobić, nawet prom kosmiczny
    wybudować;-). Szczególnie na papierze..;-)
    W moim wypadku należałoby co najmniej:
    1. wezwać ekipę wodociągów do zamknięcia zaworu -zapłacić
    2. zapłacić za zerwanie plomby
    3. odciąć kawałek rury.
    4. rurę nagwintować
    5. nakręcić nypel
    6. dokręcić dodatkowy zawór
    7. znów wezwać ekipę wodociagów, aby zawór znów zaplombowali
    8. caly czas wk...ć się na wodociągi za sk...stwo!