    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: problem z zapachem w łazience
    Date: Wed, 4 Jan 2012 14:50:45 +0100

    Użytkownik "klamaj" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e8b93e6d-64eb-4da4-9f32-d1c24331700c@p42g2000vb
    t.googlegroups.com...

    dzięki za odpowiedzi. Instalacje robił kafelkarz :-( niestety i to do
    tego okazuje sie, że bardzo średni.
    Mam wrażenie, że wielu fachowców od ścian, płytek, parkietów słabo się
    zna swojej pracy.

    ich problem polega na tym że wydaje im się że znają się na wszystkim a wbrew
    pozorom wykonanie kanalizacji nie jest aż tak banalne jakby się to mogło
    wydawać

    Co do odpowietrzenia muszę zgłosić, może ją sprawdzą.
    Natomiast mam pytanie czy mógłbym zrobić w przelewie wanny syfonik
    taki jak do pralki (z kulką).

    z kulką nie bo do jej otwarcia potrzebne jest ciśnienie które pokonuje siłę
    sprężyny dociskającej kulkę i takie ciśnienie daje pompa pralki. Możesz dać
    za to syfon jakikolwiek, nawet w postaci wygiętego w nierówne "U" peszla
    łączącego przelew z syfonem dolnym. Wystarczy że będzie tam woda i ona
    będzie blokować przedostawanie się gazów.

    sprawdź też czy np bezpośrednio za syfonem odpływowym nie dałoby się zrobić
    jeszcze jednego syfonu, nalepiej płytkiego wykonanego z 4 kolanek 45 lub 30
    stopniowych. Wanna to duży zasobnik wody, która gdy jest spuszczana, jest
    czysta i ciepła. nie powinno dochodzić do zatkań lub zamulania, a nawet
    jeżeli, to są krety....