  • Data: 2011-05-30 12:50:59
    Temat: Re: projektowanie kuchni
    Od: hk <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-30 13:27, LUKAS pisze:
    > Witam
    >
    > Na co zwrocic uwage przy zamawianiu kuchni...?

    Sam do końca nie wiem, ale jednego przypilnuję na 100%: żeby zlew nie
    był przy kuchence. Między nimi zrobię blat (jak się uda będzie pod nim
    zmywarka). Zlew przy kuchence to albo mycie, albo gotowanie (albo nie da
    się myć jak z kuchenki pryska olejem, albo mydliny lecą do garnków). U
    mnie się nie da, ale byłoby najlepiej lodówka - blat (żeby woda nie
    pryskała na lodówkę i żeby było gdzie odkładać jej zawartość) - zlew -
    blat - kuchenka