    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie na domo
    Date: Mon, 08 Mar 2010 10:20:03 +0100

    sbst pisze:

    > samochód tez mozna kupic za 3kpln
    >
    > przyczepe kempingową też można kupić za 3kpln
    >
    > rower tez mozna kupic za 3 kpln
    >
    > wzmacniacz też można kupić za 3kpln
    >
    > pierścionek też można kupić za 3kpln
    >

    > tylko ze CCC (cena czyni cuda) mścić się potrafi nie raz
    >
    > zapłac za projekt 200pln takiej sypialni, zrobiony przez nie wiadomo
    > kogo, a potem w tym mieszkaj - płacisz także za "markę" projektującego -
    > skoro ktoś za tyle chce zapłacić, znaczy uważa to za warte ceny
    >
    > jakbyś porównywał meble z Castoramy za 600pln z robionymi pod zamówienie
    > z litego drewna - za x 600 pln.........

> [...]
    nie trzeba być geniuszem zeby w pokoju 3x4 metry postawić
    1. łóżko
    2. szafę PAX
    3. lampę wiszącą
    3. żaluzje w oknie

    nic wiecej
    no chyba ze mega ogromny trud jest u ustawieniu łóźka pod oknem lub
    ścianą...

    ochhh.... tyle sie napracowałem z usytuowaniem łóżka....

    Jeśli ludzi faktycznie tyle placą za projekty wnętrz to gratuluje
    pomysłu na biznes

    michal