  • Data: 2012-09-02 23:23:37
    Temat: Re: prosba o identyfikacje baterii
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli ktos z wlasnego doswniadczenia spotkal sie z taka bateria i moze
    > mi podpowie producenta (a moze i model) to bardzo dziekuje za pomoc

    strzelam w ciemno, jezeli brak oznaczen producenta, jest to skosnooki
    noname.

    > jesli warto zainwestowac to wymienie ten zawor jesli nie albo to jakis
    > chinczyk to rozejrze sie za nowa

    niezaleznie od tego, czy to bedzie chinol czy firmówka, tez strzelam w
    ciemno
    ale na 99% nie bedzie oplaca sie wymiana. Jest to serce tej baterii a
    producentowi
    nie zalezy na tym, zeby ja naprawiac.
    Jak kupisz jakas podróbke glowicy, znaczy sie tania, mysle, ze wywalisz
    pieniadze
    w bloto, poniewaz za dlugo to to nie popracuje.
    Takie moje skromne zdanie.

    Pozdrawiam
    Darek