eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonoweRe: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
  • Data: 2010-05-22 20:34:24
    Temat: Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "amir" <a...@g...pl> wrote in message
    news:ht9efv$ghi$1@inews.gazeta.pl...

    > to pomieszczenie ma byc nieogrzewane akurat w piwnicy
    > ale tez kusi mnie skucie tego,
    > pozatym te schody wylane są strasznie krzywo okropnie
    > Łudka nawet na srodu 4cm odkształcenia, duze sa i slabo zaszalowali
    > wygielo deski
    > a do tego nie dali papy

    Wal je młotem z wypożyczalni. Weź taki Hilti i zapewniam cię, że rozwalisz w
    godzinę sam. Beton tych schodów pewnie kiepski i niewibrowany. Ja waliłem
    mur oporowy, na którym mnie chcieli zrobić w konia. Nie zapłaciłem wtedy.

    Zrób jak należy. Konstrukcje samonośną bez przytwierdzenia do ściany. Daj z
    15cm styroduru/steinoduru i do niego dolejesz beton. Na serio ci mówię to
    kiepsko wygląda :-)