  • Data: 2009-05-01 18:29:11
    Temat: Re: proszę o porad
    Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > I (oczywiście absolutnie bez związku z tym) znacznie mniej ludzi
    > umierało na raka...

    Owszem umierali "na starość" w wieku 37 - 40 lat
    Wczoraj pochowałem jednego kolegę - sąsiada, górnika 57 lat. Zmarł na raka
    Jutro chowam następnego kolegę - sąsiada, górnika też 57 lat. Zmarł na raka.
    Obaj nie palili. Jestem od nich starszy i pod trawnik się jeszcze nie wybieram
    a palę już 46 lat. Z całym szacunkiem Michale dla twoich poglądów na ekologię -
    chcesz mnie przekonać, że opryski drzew owocowych miały wpływ na ich zejście z
    tego świata. Ani jeden ani drugi nie uprawiali działeczek. Wielu znacznie
    młodszych w tym roku już odeszło do krainy wiecznych łowów. 90% na raka.

    Pozdrawiam witalnie