  • Data: 2024-07-28 15:48:33
    Temat: Re: prywatna ziemia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Na lazurowym wybrzeżu też spotkałem się z takimi tworami, ale w dużo
    > większej skali, z punktami granicznymi i całodobową strażą. Parę lat
    > temu w takim miejscu spędziłem dwa tygodnie wakacji:

    https://www.google.com/maps/@43.1138374,6.3551263,18
    z?entry=ttu

    W zeszłym roku dojechałem do tego szlabanu przy Rte de Benat, po czym
    zawróciłem, jako i gugiel zawrócił. Zupełnie bez warażeń, dopiero link
    z mapą mi przypomniał o tym miejscu.

    > I faktycznie - spokój, żadnej patologii

    W Warszawie w podobnym stylu mamy Marinę Mokotów -- obszar wyróżniający
    się wielkością wśród innych warszawskich no-go-zone. Zwykle na pierwszym
    miejscu, gdy trzeba podać przykład miejskiej patologii.

    --
    Jarek