eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 26 May 2013 15:46:58 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <c...@g...com>
    <7...@g...com>
    <3...@g...com>
    <e...@g...com>
    <4...@g...com>
    <6...@g...com>
    <a...@g...com>
    <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    <d...@g...com>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce
    mieć
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 00:36:39 UTC+2 użytkownik p...@t...pl
    napisał:
> [...]
    nie jest niemożliwe jej wprowadzenie. Ale i do niedawna zabranie przez rząd
    dziesięciu procent z lokat bankowych też było z gatunku SF. A gdzieś taki pomysł
    mieli. Nie śledziłem tego, nie wiem jak się skończyło. Ale samo to że można było tak
    zrobić świadczy że dzisiejsze systemy demokrację mają tylko w nazwie. No dobra,
    wprowadzili, nie podoba Ci się i idziesz protestować. Sam będziesz, spuszczą Ci
    wpierdol. Jak będziesz miał pecha to sprawę będziesz miał i sporą grzywnę. Żeby były
    masowe protesty potrzebne są duże zakłady pracy. Górnicy mogą zrobić protest.
    Sklepowe już nie bo nie są w żaden sposób zorganizowane. Przed chwilą starałem sobie
    przypomnieć czy w Łodzi są jeszcze jakieś firmy zatrudniające więcej niż 300 osób. Z
    wyjątkiem gazowni, elektrowni, wodociągów chyba nie ma. Teść pracuje w elektrowni.
    Żadna szycha, kierowca, jeździ z ekipą co naprawy robią. Nie napiszę ile zarabia bo
    by się parę osób na grupie mogło ciężko wkurwić. Trzynasta pensja, dopłata do
    wczasów, nie oprocentowane pożyczki itp w pakiecie. On w życiu nie będzie protestował
    bo ma za dobrze.

    > W końcu przyznałeś że to sf. Na nic więcej nie odpowiedziałeś, jedynie założyłeś,
    że będę protestował kamieniami.

    Jak chcesz odpowiedzi to masz. Jak się zrobi kryzys finansów publicznych to jeśli
    wprowadzą opłatę od wody ze studni to nic nikomu nie zwrócą. I będziesz ich mógł w
    pompę cmoknąć. Partyzantkę założysz? Nie. Będziesz płakał i płacił. A jak nie
    będziesz płacił to wejdą na hipotekę.