  • Data: 2018-10-20 14:00:17
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 października 2018 13:30:03 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Z kolei u mnie najwięcej zżera lodówka, zmywarka, pralka, piekarnik. I z
    > tego mogę 3 sprzęty puszczać w tańszej taryfie.
    Podejrzewam że jak dobrze sprawdzisz to wyjdzie Tobie że najwięcej jednak żzerają
    sprzety chodzące non stop. Mam na myśli routery, modemy, monitoring, lodówka i takie
    tam. No i jak masz indukcję to ok 50zł miesięcznie przy normalnym gotowaniu.
    Pralka i zmywarka gdzięś pod koniec listy a piekarnik zalezy jak kto używa.
    My dość dużo pieczemy w piekarniku ale najwięcej w weekendy własnie
    W tygodniu w zalezności co tam na obiad wymyłimy to czasami tez ale wtedy chodzi w
    drogiej taryfie bo nie będe odgrzewanego obiadu jadał tylko dlatego żeby piekarnik o
    13tej włączać.
    Generalnie nie przejmujemy się w domu tańszymi i droższymi godzinami a faktury za
    energię i tak spadły o ok 50zł
    Zasobnik CWU o nim zapomniałem ale ja wody prądem nie grzeje.
    Jak ktos gerzeje to faktycznie jedna z wyższych pozycji w zużyciu moze wyjść ale tu
    akurat nie problem aby w taniej taryfie chodził