  • Data: 2011-06-02 14:25:09
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-02 11:07, kiki wrote:
    > Wieniec szczególnie trzeba dopilnować. Tam trzeba solidnie zawibrować i
    > dobrze narożniki. Dobrze jest tak je wygiąć żeby nie potrzeba było fajek

    Tego wygięcia przypilnuję bo teraz dawali mi fajki ale wygięcie
    faktycznie jest mądrzejszym rozwiązaniem.

    > I trzeba już teraz się zastanowić nad ociepleniem. Z czego budujesz i
    > jakie ocieplenie? Nie rób z porothermu. To gówno jakich mało. Nie ma
    > stropu, małe naciski to zrób z gazobetonu. Nie będzie wiało z gniazdek i
    > ściana nie będzie przewiewać środkiem.
    > Ja mam porotherm i nikomu go nnie polecam. Żadnej takiej ceramiki
    > poryzowanej.
    > Trzeba już wiedzieć jak dojść do wysokości pod parapety żeby pod parapet
    > dać najcieplejszy YTONG.

    24cm bk + 15cm styro. Ceramiki nie chcę.
    Bk mam jakiś niemiecki - mieszkam przy granicy, więc jest tu dostępny w
    dobrej cenie. Trochę tańszy niż ytong. Wygląda ładnie, ma też uchwyty,
    pioro-wpusty, na m2 wchodzi 6,4szt. a ytonga 8,3 bodaj, więc mniej kleju
    pójdzie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info