    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rachunek za ogrzewanie
    Date: Wed, 11 Feb 2009 23:58:39 +0100

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:gmvjhl$7gf$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > coś mi sie wierzyć nie chce w podłączenie gazu za 2000 zł na gotowo
    > projekt, przyłącze, instalacja itd i już jest więcej

    Ja mam gaz w ogrodzeniu. Do gazociagu fakt pare lat temu tez sie dokladalem
    i przez to, ze to te pare lat blednie nie ujmuje wydatku w globalnych
    kosztach. Po prostu potraktowalem to jako stan powiedzmy zasiedziany. Kwoty
    nie pamietam dokladnie, ale na leb wyszlo po jakies 2 do 3 tys. O ile
    pamietam gmina cos nam dolozyla, a moze cos mieszam. Robione to bylo jakies
    5-6 lat temu. W sumie gaz w rozliczeniu na te lata bedzie max 5 tys. Caly
    gazociag na naszej ulicy to raptem 100 dlugosci od istniejacej juz nitki,
    wiec i koszty nie powalaly. Jak wiadomo nie kazdy tak ma. Na dzis jak sie
    dowiadywalem u wykonawcy to jak pisalem jakies 2 tys., tyle potrzebuje do
    uruchomienia ogrzewania i w budzecie tak to przyjmuje. Gdybym nie mial gazu
    to pewnie tez zdecydowal bym sie na PC, ale raczej na powietrzna, bo
    kolektor poziomy niestety ni chuchu.

    Pozdro.. TK