  • Data: 2010-01-29 15:10:23
    Temat: Re: rekuperator czy ma to sens
    Od: zbooY <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 13:11, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakie oszczędności. Wybudował z kredytu przeciez o tym piszemy i bedzie
    > płacił przez najblizsze 30 lat rate 2500zł

    ale porownujemy do tego co budowal z oszczednosci, tak przynajmniej
    twierdzi Maniek, ze wszystko z oszczednosci bo taniej...

    > Jakby nie miał kredytu to zostawałoby mu 3000zł po opłaceniu wynajmu

    ale mieszkalby nie tam gdzie chce tylko tam gdzie musi i musi czekac
    30lat zanim bedzie mogl... ale czy wtedy bedzie chcial?
    pewno ta proporcja 2500 do 1000 nie zacheca, ale skoro ktos buduje z
    kredytu to sie policzyl co mu bardziej pasi

    przeciez moze cale zycie wynajmowac a buduje dom czyli chce czegos
    innego i robi to dla komfortu

    >  Z kredytu. Rata 2500 to kredyt rzędu 500tys zł więc w normalnych
    > miejscowościach wystarczy i na dziłake i na budowe bardzo przyzwoitego domu

    no to moze byc trudne dla przecietnego i moze sam bank powiedziec
    dziekuje ale moze innym razem...
    mi chodzi tylko o to, ze nawet majac dzialke warto zaciagnac kredyt
    przy okazji sie refinansujac i odmrazajac ojcowizne, jesli taki
    przypadek zachodzi

    > Czyli kredyt większy o 15tys więc rata wieksza o 100zł+ 50zł prąd itp do
    > obsługi tej wentylacji

    tak

    > Ale tu trzeba wyłozyć(czytaj pozyczyc na start 15tys) i spłacać to + ponosić
    > koszty eksploatacji

    no tak, grawitacyjna jest za friko na dzien dobry... policz sobie
    koszty i policz roznice, ktora trzeba skredytowac

    > Te mniejsze koszty miesięczne to dyskusyjne sa bardzo.

    zalezy kto czym grzeje i jak ma ogrzany dom... lato liczyles? poczytaj
    kilka postow wyzej lub poprzedni wątek

    > skoro uwazacie ze sa tak tanie, to pozyczcie mi
    >
    > Monetto.pl własnie padło co z kokos.pl to się obaczy

    a co ma do tego monetto - to mial byc przyklad ile kosztuje pozyczenie
    kasy na rynku, chcesz to idz do pierwszego lepszego banku

    > Nieprawda. Może to byc kredyty hipoteczny i w przypadku refinansowania
    > kredytu walutowego w dobrym momencie mozna sobie ładnie saldo zadłużenia
    > obnizyc.

    mozna ale to bonus a nie zalozenie ogolne dlaczego warto brac kredyt

    czytasz ze zrozumieniem, przeciez pisze ze to pikus :-)

    > Świeżego
    > Posiadacze grawitacyjnej przeciez tez swieze powietrze mają.

    a gdzies napisalem ze nie maja? ale maja tez straty ciepla/chlodu...
    piszesz to co chcesz przeczytac czy tak sobie bez argumentow?

    bo kumacja przeciez najwazniejsza

    z.