  • Data: 2011-01-18 18:25:24
    Temat: Re: rekuperator - prośba o weryfikację (do Adama)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 19:12, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > Masz spierdoloną instalację. Czemu nie wybierzesz sie do kogos kto ma dobrze
    > wykonaną i własnym uchem doświadczysz braku hałasu? Bo ja byłem i słyszałem.
    > A własciwie nie słyszałem bo nijakiego hałasu od wentylacji nie było. A sie
    > wsłuchiwałem bo tyle sie mówiło ze hałasuje.

    Kupil sobie turbine kominkowa 500-600m3, rozdzielil to na dwie, trzy
    strugi (ile tez moze byc pomieszczen poza salonem w 80m2 mieszkaniu) i
    sie glupio dziwi, ze halasuje :D Te turbiny sa tanie i glosne. Watpie,
    zeby mial tam ciche EBMy w srodku bo ta kosztowalaby blizej 2-3k
    pln ;) Ja mam w reku max 400m3 i w sumie z 12 anemostatow nawiewnych.
    A dzielenie strug zaczyna sie od rury 180 ;)

    Zal go czytac :D
    pozdr.

    --
    Adam