  • Data: 2024-06-21 22:48:01
    Temat: Re: rowny podzial odcinka
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-21 01:21, Mateusz Bogusz wrote:

    > Tniesz pierwszą część, a potem używasz jej jako przykładnicy dla
    > narzędzia tnącego? Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale w ten sposób
    > uwzględniasz szerokość cięcia niezależnie jaka by była.

    Ta, to znam i stosuje jak przypadek jest statyczny.
    Ja mam parenascie slupkow miedzy ktorymi odleglosci sa nieco rozne i
    pare takich gdzie odleglosc jest zupelnie inna.

    I musialbym sie przy robocie dodatkowo skupiac na mierzeniu, dzieleniu i
    robieniu podzialek.

    Cale szczescie ze sztachetki sa z grubbsza jednakie. Ale nadal raz ich
    moze wyjsc 12 a raz 7. A raz 12 ale z minusowa szpara.

    Chyba gumka bedzie najlepsza.

    --
    Lukasz