    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rowny podzial odcinka
    Date: Fri, 21 Jun 2024 21:39:07 -0500

    On 2024-06-21 17:00, Robert Wańkowski wrote:

    > Nic nie musisz liczyć. Naciskasz tylko "=" i masz pozycję pierwszej
    > deski, naciskasz "=" drugi raz masz pozycję 2 deski.

    Tak, Jak najbardziej.

    > Mierzenie, które opisałem nie powoduje błęów.
    > Na gumce i tak musisz zmierzyć i narysować.

    Ale raz. Na podlodze w kuchni. Na spokojnie.

    > Przykład. Potrzebujesz rozstaw np. 200 cm pomiędzy początkiem pierwszej
    > sztachety a końcem ostatniej sztachety. Sztacheta ma 7 cm.

    Taaak.

    > Od 200 odejmujesz szerokość sztachety, dzielisz przez ich ilość sztachet

    O, tu, tu. Co chwile mam nieco inaczej. No i trzeba olowek, miarke i
    kogos co mi ten "=" nacisnie i przeczyta.
    Ja wiem ze do zrobienia. Nie takie rzeczy robie. Ale chcialbym prosciej.

    > pomniejszoną o jeden. Od wyniku odejmujesz szerokość sztachety. 14,4(4)

    Jak mi operator kalkulatora pomota (a wierz mi, genzi nie takie rzeczy
    potrafia skopac...) to znowu na wsi wyjde na frustrata bo sie dre...

    > Otrzymujesz odstępy między sztachetami.
    > Na kalkulatorze wpisujesz szerokość sztachety 7 "+" 14.4444 "="
    > Za każdym naciśnięciem "=" masz pozycję początku następnej sztachety.

    Ale ja bym chcial prosciej :)

    No nic, gumke juz kupilem. Mazne na niej co trzeba i jutro zaczne.

    Dziekuje za porade.

    --
    Lukasz