eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace... › Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
  • Data: 2011-09-05 06:40:09
    Temat: Re: rozliczenie sie z fachowcami za nieskonczoną prace...
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-03 16:11, Darek pisze:

    > Jeżeli chcesz płacić, na początek poszukaj kogoś
    > kto Ci skończy tą łazienkę - co może nie być takie proste. Po skończonej
    > robocie - rozlicz się z fachmanem, który dokończył ich dzieło.

    Dokładnie - polecam ten sposób rozliczenia. Miałem ekipę, która miała
    zrobić cały SSO niestety zaczęli walić w kulki i mnie zbywać. Prace
    stanęły na więźbie. Do krycia w końcu zamówiłem sobie inną firmę - po
    wycenie odliczyłem od umówionej kwoty tą część jaką miałem zapłacić za
    krycie i wypłaciłem ekipie.
    Zbytnio nie dyskutowali bo i tak nie mieli jak tego zrobić.

    Ariusz