  • Data: 2009-04-13 06:28:49
    Temat: Re: schody na poddasze, jakie?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mat pisze:

    > Też wypatrzyłem tą firmę - mógłbyś dać znać jak już dojadą jak się
    > prezentują, jak montaż itp. ?

    Prezentują się dobrze i równie dobrze funkcjonują, ja mam model Madi
    Plus od roku i jestem zadowolony. Inna sprawa że oni chyba nie montują
    przy sprzedaży na Allegro, bynajmniej ja zakupiłem u nich schody do
    montażu we własnym zakresie. Pewnie można się dogadać ale montaż nie
    jest trudny, potrzebna jest druga osoba do montażu. Solidny i dokładny
    montaż zajmuje pół dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio