  • Data: 2013-04-09 10:23:33
    Temat: Re: sciana jednowarstwowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > przecież zdajesz sobie sprawę jak sie buduje współczesne domy 3W. Zwykle
    > jako warstwę zewnętrzną daje sie klinkier jako szlachetne i bardzo trwałe
    > wykończenie zewnętrzne. Nikt normalny nie buduje domu 3W aby po otynkować
    > :)

    Przesadzasz. Owszem w mieście jak ktoś robi ścianę 3w to zwykle trzecią
    warstwą jest klinkier, ale na podkarpackich wioskach nie przypominam sobie
    ani jednego domu z elewacją z klinkieru co najwyżej jakieś cokoliki, a ścian
    3w obecnie budowanych jest tam całkiem sporo przy niektórych nawet
    pomagałem. Różnica jest tylko taka że obecnie zamiast pełnych cegieł i
    pustaków robią to z tzw. Max'a, a elewację z tzw. połówki Max'a, a pomiędzy
    to nie dają 4cm styropianu a 8 albo 10.

    Pozdrawiam
    Ergie