  • Data: 2009-08-06 04:15:58
    Temat: Re: sianie ????
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:h5djpr$2kc9$1@alfa.ceti.pl...

    > no ja przyjąłem +/- sama rura zeby nie trzeba bylo sie
    > bawic w dolewanie wody choc to nie problem dospawac kruciec

    W tym celu - można walec zabetonować i dopiero zaspawać (o ile nie
    będzie transportowany), zabetonowanie ma zalety - nie zamarznie pozostawiony
    na łonie, nie pognie się przy najeździe na kamień i nie rdzewieje od środka.
    A najlepszy jest tandem walców - przedni o fi ~ 15 do 20cm, drugi taki jaką
    masz rurę.