    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 28 Jul 2013 13:45:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: silikon- wiązanie
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 20:52:07 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
> [...]
    nakrętkę pakuły. Za małe uszczelki robią. A wystarczy pomyśleć.

    "O" ring albo jak uszczelka płaska wyciąć z kawałka miękkiej gumy mową. Choroba zwana
    martwicą mózgu nigdy nie zbierała takich żniw jak teraz.

    uszczelek i wiesz ze nie wytrzyma. Podziwiam takich wizjonerów. W Łodzi jest sklep.
    Nazywa się uszczelka. Twierdzą że nie ma takiej uszczelko której u nich nie można
    kupić. Jak by ktoś chciał do wahadłowca to też będą mieli za dwa dni bo mają na czym
    zrobić. Trzeba dać rysunek. A jakieś nietypowe proste robią na miejscu. Przychodzisz
    ze stara biorą i wychodzisz ze zrobioną na poczekaniu. masz pretensję ze Ty nie
    potrafisz nic zrobić z wyjątkiem popsucia a ja potrafię. Ale to nie mój problem. Jak
    tam oring siedzi to bez problemu można zrobić z większego mniejszy do czegoś czym
    gówna bezciśnieniowo lecą. Trzeba tylko chcieć i mieć trochę pojęcia. Jak niszczyłeś
    połączenie pakułami to oczywiście nie widziałeś ze gwint jest dzielony?

    > O tym, jakie ty masz pojecie najlepiej świadczy twoja "umiejętność"
    >
    > cytowania..;-)
    >

    > No i drogi teoretyku -chałupniku wytłumacz mi jeszcze po co wymyślać
    >
    > szukanie sklepu o nazwie "uszczelka", zlecanie wykonanie uszczelki na
    >
    > wymiar itp skoro wymyślono już np. silikon dekarski dostępny
    >
    > bezproblemowo w każdym sklepie z mat. budowlanymi..?
    >
    > Ach, już wiem, -po to, aby przekonać chocby samego siebie , że się jest
    >
    > wybitnym specjalistą (skoro inni upierają się tego nie zauważać)
    >
    > ;-))

    A czy ja gdzieś napisałem że silikon dowolny się nie nadaje. Dekarski będzie tak samo
    dobry jak wysokotemperaturowy, szklarski czy do klejenia akwariów. Często czy coś da
    się zrobic mniej zależy od użytych materiałów a bardziej od pomyślunku.