    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: smród z kominka...a wełna
    Date: Fri, 14 May 2010 01:45:53 -0700 (PDT)

    > wkład grzeje od października, już dawno powinien się przepalić.
    >
    > wełna mineralna ma rdzawy kolor - miejscami i wydaje mi się, że to to
    > śmierdzi.
    > ciekawy jestem czy ktokolwiek zastosował zwykłą wełnę jako ocieplenie
    > wkładu z PW, może ma ten sam problem.
    > Potrzebuję dobrej rady, bo nie mogę dłużej akceptować tego smrodu.

    Byc moze masz racje z ta welna, ale mam wrazenie ze zafiksowales sie
    na nia i nie szukasz przyczyny tylko od razu ja wskazujesz. Nie wiem
    czy welna smierdzi kiedy sie ja topi nie robilem takich eksperymentow.
    Moze jednak sproboj poszukac jeszcze czegos, co tam moze siedziec.
    Znajomemu dawno temu zdarzylo sie, ze dostalo sie jakies zwierze
    miedzy sciany i tam zostalo (zdechlo). Zupelnie nieswiadomie zamurowal
    je. Dlugo smierdzialo i tez podobno bez przyczyny. Po dlugim czasie
    przestalo. Przy okazji jakiegos remontu znalazl szczatki tego.

    Pozdrawiam
    KADAR