    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: solary
    Date: Tue, 29 Apr 2014 10:13:15 +0200

    W dniu 2014-04-28 21:52, slavo65 pisze:

    > Schodzą, schodzą. Spory ruch się zrobił po zakończonych targach w Mediolanie, gdzie
    jeżdżą z Polski nie tylko branżyści, ale również końcowi klienci.
    > Miałem parę rozmów z takimi ludźmi, którzy planują dom i im się chciało połączyć
    wycieczkę do Włoch z oglądaniem kuchennych nowości.
    > Z branżystów złożyło na targach zamówienie pierwsze studio z Krakowa, więc i
    krakusi będą mieli gdzie kupować :)

    Wow co za szczescie. I Krakow bedzie mial okap robiacy ten wyciag, czy
    jak to tam bylo.
    Swoja droga to czysta desperacja zakladac watek pod innym nickiem, by
    pozniej na niego odpowiadac reklamujac kolejny shit "robiacy ten prad ze
    slonca".

    TK