  • Data: 2009-04-23 12:35:25
    Temat: Re: spekana ziemia
    Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Kwi, 22:14, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
    > W wiadomościnews:gsn7f3$uto$1@news.onet.pl kris

    > Hejka. Ja tak zrobiłem z tym, że żwir był najdrobniejszych frakcji i
    > pomieszany z piaskiem. Skończyło się pękanie

    ...a za to zaczęło szybsze i głębsze wysychanie z powodu zwiększenia
    powierzchni schnięcia poprzez rozluźnienie żwirem, a żwir stworzyłby
    ogromne trudności w późniejszym koszeniu - łatwe wyrywanie trawy i
    uszkodzenia noża w kosiarce przez kamyki.
    Należy trawnik równomiernie posypać warstewką suchej rozdrobnionej
    ziemi gliniasto-piaszczystej i starać się sporo podlewać przez pewien
    czas, ale małymi dawkami, tj. każda następna dawka po całkowitym
    wsiąknieciu - glinka i piasek "wpłuczą" się w glebę macierzystą i w
    trawę, nie niszczac jej, trawa sobie przerośnie spokojnie.
    Wypraktykowane.