  • Data: 2009-01-04 13:26:08
    Temat: Re: spękania pod parapetem
    Od: "Ulf" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gjopc0$hje$1@news3.onet...

    > no i filarki to sie zbroi w pionie a nie w poziomie :)

    Zbroi sie tak i tak :) Tzw zbrojenie poprzeczne i podluzne, poprzeczne w
    postaci siatek i petli umieszczonych w spoinie dla okreslonego typu
    materialow - glownie cegla pelna, a podluzne w postaci pretow zbrojeniowych.
    Pozostaje jedynie kwestia czestosci stosowania tego w rzeczywistych
    konstrukcjach, w kazdym razie zbrojenie poprzeczne jest dopuszczalne, a
    sposob jego wymiarowania znajduje sie nawet w polskich normach.