  • Data: 2009-03-10 20:49:47
    Temat: Re: spieprzona izolacja pozioma piwnic / problemy
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziekuje za "uznanie" i odwzajemniem sie tym samym; cisze sie, ze zajmujesz
    > sie tym Ty, ktory masz o tym ponadprzecietne "pojecie". To mialem na mysli
    > piszac o etyce zawodowej, ktora wymaga niejako ciaglego doksztalcania sie aby
    > nadazyc za rowijajaca sie technologia jak i zwiazanymi z nia, nowymi
    > materialami.

    ;-) Z tym czasem trudno się zgodzić, różnych materiałów budowlanych o
    praktycznie "cudownych" możliwościach powstaje tyle, że nieraz klient
    zadaje pytanie - a dlaczego nie stosujecie tego czy tamtego, i okazuje
    się że o czymś takim na uszy nie słyszałem. Z drugiej strony nieraz
    producenci wmawiają, że ich środki to niemal jak Maść Końska od
    zaparcia po ból głowy dobre. Jak przecieka to uszczelnią, a jak
    wsypiesz do studni to i wodę sprowadzą i oczyszczą ;-)
    Dlatego do nowości lepiej podchodzić ostrożnie, a żeby wszystkie
    nowinki poznać to trzeba by tylko czytać i się uczyć zamiast robić.
    Arek