  • Data: 2013-09-20 09:00:03
    Temat: Re: stacja uzdatniania - koszty
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > I tak u mnie rozwiązalem problem uzdatniania, używam instalację już 3 lata
    >
    > i nic się nie dzieje.
    > Janusz
    Witam w klubie. U mnie w studni siedzi taka woda ze jak se kumpel chcial leb w
    wiadrze zanurzyc to sie wstrzasem mozgu skonczylo....
    I nie wiem co z tym zrobic. wczoraj patrzylem do spluczki, narosty kamienia jak
    grzyba na scianie....
    pijemy z wodociagu ale tylko to. reszta na studni...
    zmywara idzie przez bojler, bierze tylko ciepla, ciepla z co. pozostaje w miare -
    znak ze wiekszosc kamienia zostaje w bojlerze.
    bojler nierdzewka 300, wyczystka na dole, co pare lat trzeba bedzie wytargac i odbic
    lub zalac czyms.....
    elektryczny padl dwa lata temu. ale to starosc...., musze w koncu go zdjac i zobaczyc
    co sie dzialo wnim. rozciekl sie z boku. pamietam ze przy poprzedniej wymianie
    termostatu chyba wyjelismy grzalke - narosty jak sosny w lesie!
    Pralki mam sie nie bac? Zona ma dziwny zwyczaj sciagania proszkow z niemiec...
    5 lat juz tak leci ....all na tej wodzie....
    Bojlera mi najbardziej szkoda...., wsadzic cos 'przed' niego?