  • Data: 2010-11-14 22:31:52
    Temat: Re: stelaż do bidetu - jak dobrać
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.vl6lpjhy6j1rgy@laptop-adaml...

    > w końcu założyłem stelaż do wc firmy grohe 113 cm. Teraz czas na zakup
    > stelaża do bidetu. Miałem nadzieję że do bidetu grohe 113 stanieje nieco,
    > ale niestety trzyma się na poziomie >500PLN.
    > Jak dobrać stelaż do bidetu innej firmy, ale tak, aby wysokość obu od
    > posadzki była taka sama (na górze ma być półka) i żeby zawieszone miski
    > też były na tej samej wysokości? Tak przeglądałem oferty różnych firm i
    > niestety nie moge połapać się z tym czy wszystko da się dopasować czy nie?
    > Może możecie jakiś model podać, albo chociażby podać jak należy szukać, na
> [...]

    O ile stelaż do kibla warto kupić dobry choćby dlatego, żeby mieć z nim
    potem spokój na dłuuugie lata, tak przy bidetowym właściwie nie ma nic, co
    mogłoby się zepsuć i po prostu nie ma sensu przepłacać. Dlatego kup
    jakikolwiek wyrób krajowego producenta za połowę ceny Grohe i spokojnie
    wystarczy. Wysokość montażu samego bidetu i tak sobie ustawisz, a wysokość
    góry, jeśli nie będzie się zgrywać, dorównasz konstrukcją do gipskartonów.

    J.