    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: stelaż podtynkowy wc
    Date: Sun, 30 Sep 2012 15:25:05 +0200

    On 2012-09-30 14:59, wolim wrote:
    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    > kupić coś z wyższej półki.

    Pokusiłem się na zestaw na W z Praktikera rok temu. W tym czasie:

    a) po pierwszym puszczeniu wody całośc spływala w 30 sekund do miski.
    Okazało się że uszczelnienie zaworu zamykającego zostalo wykonane "na
    masło" a konkretnie na jakąś jasną maź ktorej było za mało. Dalem radę
    wymienić i uszczelnić przez przycisk, ale jeszcze bez zabudowy (2 cm
    nieszczęscia mniej, nie wiem czy nie kluczowe).

    b) mocowanie zaworu wyglądało jak kiepski żart - nagwintowany plastik
    gwintem zaworku. Efekt - w palcach się rozsypało (odkręcilem gołymi
    ręcami), nie chcę wiedzieć co by było po podaniu ciśnienia. Całe
    szczęście było to przed zakończeniem zabudowy bo tego wymienić nie
    sposób, jest poza zbiornikiem.

    c) Zaczęło popuszczać - wyjąłem pływak i okazało się że tam gdzie
    powinno być perfekcyjnie gładko - jest pełno wiórów z niewykończonego
    plastiku. Wymiana przez przycisk. Kosztowało 10 sek pracy pilnikiem, 20
    minut klnięcia i niesprawną rękę do końca dnia.

    d) Mocowanie przycisku to majstersztyk. Całe szczęscie dałem radę
    wyłowić dwukronie zaczepy ze zbiornika odkurzaczem ssącym wodę :/

    I teraz morał z tego taki: podobnej długości listę ciekawostek z życia
    stelaży podał mi kolega który wydał 3x więcej na geberit...