    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: styro pod ogrzewanie podłogowe
    Date: Fri, 25 May 2012 22:33:43 -0700 (PDT)

    W dniu piątek, 25 maja 2012 21:50:17 UTC+2 użytkownik scruffty napisał:
    ,

    > Trzecia sprawa: miejsce pod kominek: myślę oddylatować, dać grubszy
    > chudziak (15 cm) zazbrojony siatką, na to 5cm XPS, na to grubszą wylewkę,
    > znów zazbrojoną.

    We wtorek wystawiłem na podwórku basen. Chyba 6,5 m3 wody więc 6,5 tony waży. Basen
    stoi na wylewce betonowej grubości maks 10cm. Pod spodem żwir, rozgrabiony wyrównany,
    niewibrowany. Beton mieszany w betoniarce wiec to taki raczej chudziak. W beton
    zatopiłem jako "zbrojenie" 10 listew tynkarskich bo mi się walały w garażu.
    Całe ubiegłe lato basen stał pęknięć nie zanotowano.
    Basen średnicy 366cm więc powierzchnia ok 10 m2.