  • Data: 2010-11-12 08:28:59
    Temat: Re: styrodur a myszy - bać się?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-11-2010 o 00:50:34 Tornad <t...@h...com> napisał(a):

    > To ja po nocach nie spie, czesto zamiast do roboty, siadam i pisze by
    > Rodakow
    > w pewnych sprawach nieco oswiecic a tu zamiast to docenic,

    Tornad dobrze że piszesz i cenię twoje porady dotyczące np gruntów itp
    ale staraj się streszczać i pisać z sensem.
    A ty czasami delikatnie mówiąc fanazjujesz :)
    Pisz mniej i z sensem a wszyscy cię będą cenić.

    > Bede kultywowal swoje hobby, ktorym jest fizyka i wole obalac Einsteina
    > niz
    > szarpac sie tu z osobnikami, korym byc moze jakos przeszkadzam.
    No czytałem to na elektronice i powiedziałem ci że fajne fantazje masz
    aczkolwiek całkowicie nierealne.

    --
    Pozdr
    JanuszK