  • Data: 2009-06-09 10:18:02
    Temat: Re: styropian czy wełna mineralna
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest dobre podsumowanie tego rozwiązania: "Tak więc ściany swoje a
    > ogrzewanie domu swoje."
    > No i właśnie dlatego uważam całkiem inaczej niż Ty.

    Ja rozumiem to zupełnie inaczej.
    Czas potrzebny do nagrzania pomieszczenia był na tyle krótki, ze
    sciany jeszcze byly zimne. Ale to jest efekt pierwszego ogrzewania po
    dluzszej przerwie i tylko wtedy gdy jest zimno na dworze.
    Generalnie efekt komfortu jest odczuwany caly czas a jakakolwiek
    zmiana dokonuje sie prawie natychmiast.
    Ale ja doswiadczen nie mam.

    > ;-)
    > Byłem w takich domach i nie czułem sie tam dobrze. Jak widać jednak po
    > m.in. Tobie do wszystkiego można sie przyzwyczaić.
    > Pozdrawiam,
    >  Krzemo.

    Ja odwrotnie, tam gdzie moge zmienic szybko temperature mam poczucie
    komfortu.

    Do
    Sebcio

    Jaki masz system? Mozesz cos wiecej napisac na temat grzania i
    chlodzenia?

    Pozdrawiam
    Dy