  • Data: 2009-06-10 18:58:08
    Temat: Re: styropian czy wełna mineralna
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h0ob3m$muq$1@news.onet.pl...

    > Wiesz co Maniek- trochę poszukałem po necia i róznica między ytongiem a
    > suporeksem jest prawie żadna podobno
    > Ytong 36cm ma taka sama przenikalnośc cieplna co suporeks 24cm+ cm styro.
    > Składem te materiały prawie się nie różnią a i dokładnoscia wykonania
    > niektóre "suporeksy" dorównuja Ytongowi.

    Kris, Ty jestes moim grupowym idolem racjonalnosci i jak do tej pory chyba
    zawsze zgadzam sie z Toba, tak jest i w tym przypadku. Prawie. :-)
    Krzemo nie pisze nieprawdy i tego sie nie czepiam, bo sklad chyba jest nawet
    taki sam. Moim zdaniem na oko Ytong jest bardziej spieniony, moze to nie do
    konca poprawne okreslenie, ale jakby zawiera wiecej mniejszych porow niz
    suporex i o to tylko mi chodzilo.

    > Więc coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że Ytong to kolejny
    > produkt wykreowany przez marketingowców- a jego tańszy zamiennik to
    > suporeks.
    > Marketing potegą jest jak widać.

    Ytong to nie nazwa materialu jako takiego, a produktu i systemu. Protherm
    jednowarstwowy mozna by powiedziec ze to Max z drobna tylko roznica
    strukturalna i konstrukcyjna.

    > To takie sobie dylematy osób odpornych na wiedze- tą marketingową.

    Dla nas lepiej jak ociepli, bedziemy mieli porownanie. :-)

    Pozdro.. TK