    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: sufity podwieszane - pytan pare
    Date: Thu, 22 Jan 2009 22:27:40 +0100

    > Pomocy ! ;) Czym wiecej o tym czytam tym mniej wiem a akurat do tego nie
    > mam zadnej osoby ktora sie "zna" by mogla to sprawdzic.

    napewno kazde laczenie plyt na profilach.
    u mnie profile rigipsa, wykonczenie ritop czy jakos tak(gladz rigipsa)
    na laczeniach bylo tak
    - siatka naklejona na laczenie
    - gladz
    - po wyschnieciu gladz i w to zatopiona tasma papierowa(taka jak do
    wykanczania rogow, z perforacja w srodku ale wykorzystana normalnie na
    plasko
    - szlifowanie
    - gladz

    po 3 latach w nowym bloku mimo tego ze pracuje konstrukcja(widac na
    sciankach dzialowych male pekniecia) zadnych pekniec na kilkudziesieciu
    metrach niema.
    za to tam gdzie wykanczal gosc od plytek sufity(technika nie znana :) sa
    pekniecia.

    --
    pzdr
    piotrek