    From: Budyń <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tak sobei o budowaniu u nas i gdzie indziej...
    Date: Sat, 26 Feb 2011 10:44:17 +0100

    news:ik92t2$8qq$1@news.onet.pl...
    > Polska to pojebany kraj...

    polska to pojebani ludzie - mozna to różnymi czynnikami historycznymi tłumaczyć, ale
    nie o to chodzi. I wobec tego wcale bym nie chciał aby mój sąsiad mógł miec pełna
    dowolnosc w budowaniu.
    Oczywiscie nasze izby rzemieslinicze architektów, elektryków itp to przegięcie i
    tworzenie niepotrzebnego monopolu. Jest wiele rzeczy które mozna uproscic -ale w tym
    kraju nie mozna tego puscic na żywioł licząc na dobrą wole ludzi.

    I jescze jedno - nie wierze ze a GB i francji każdy z ulicy sie moze zając budową.
    Jeden gosc z francji tłumaczył mi ze projektowac moze kazdy po studiach kieunkowych
    tyle ze każdy projekt (czy budowę) nalezy osobno ubezpieczyć OC.

    b.