  • Data: 2009-10-20 09:51:06
    Temat: Re: tani styropian grafitowy
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 08:30, Krzemo <p...@g...com> wrote:
    [...]
    > A z praktyki (bo sam takowy posiadam) wiem że taki styropian jest też
    > całkiem odporny na UV. Zwykły styropian pożółkł w miesiąc i się
    > powierzchniowo "sypał", "grafitowy" natomiast pomimo wystawienia na
    > ponad pół roku i w największe upały i nic mu nie było (przynajmniej

    No wlasnie dokladnie o tym samym pomyslalem, szczegolnie ze na
    opakowaniu tego styro pisze bodajze "dlugowieczny, nie zanika" ale nie
    ma nic o odpornosci UV. Pytalem sprzedawce ale on mowi ze ten styro
    nie jest odporny na UV. Przegladalem strony roznych producentow i nikt
    sie tez takimi wlasciwosciami nie chwali - a jezeli bylby odporny to
    bylaby to jedna z wazniejszych jego cech :)

    > No właśnie taki mam, ale zrządzenie losu sprawiło że kupiłem go po
    > cenie zwykłego styropianu...
    > ;-)

    No to Ci sie udalo :) Choc akurat na Termoorganike psiocza ze podobno
    krzywy czesto sie zdarza:-) Jak widac cena nie jest zawsze
    wyznacznikiem jakosci. Krzywy, prosty - zeszlifuje sie, szpary
    uzupelni pianka i juz - liczy sie przeciez efekt koncowy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.