  • Data: 2012-03-09 08:51:47
    Temat: Re: termowizja
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętaj, że zmarznięta ściana szczytowa się odspoi od płyt. Powstanie
    > pęknięcie, które będzie się trzymać na siatce ale zacznie przez
    > kilkanaście metrów dmuchać. W zimie wspomnisz co pisałem. Bez naprawy
    > ścian szczytowych nic nie zrobisz.

    I warto wspomniec, ze prawdopodobnie od zewnątrz się nie dotaniesz scian
    szczytowych, co u siebie chciałem robić ponieważ krokiew będzie zbyt blisko
    ściany i szkoda pruc elewacji wykoczonej, ja u siebie cześć na skosach gdzie
    plyty GK są, odcinałem od środka, górna częśc jeszcze nie jest ocielona,
    czeka na wolny czas i zrobię to również od srodka czyli strychu.

    Polsrodki stosowalem na tę gorną czesc pianką poszło mi 20pianek a i tak
    bardzo niedokladnie to zrobione jest. heh, moze ak by kupic z 100sztuk, ale
    to chyba taniej rozpruc, odciąc i styro dać.

    pozdrawiam