eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanietrwałość PRL-owskich bloków - czy są znane jakieś szacowania?Re: trwałość PRL-owskich bloków - czy są znane jakieś szacowania?
  • Data: 2010-05-23 17:45:43
    Temat: Re: trwałość PRL-owskich bloków - czy są znane jakieś szacowania?
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U nas uskoki sięgały kilku centymetrów. Ale nie ma takiej ściany, której
    > nie da się wyrównać kilkoma workami zaprawy ;)

    u mnie bylo to tak zrobione ze scianka dzialowa zawsze skladala sie z 3 plyt,
    gora byla przykrecona drewniana listwa na dlugosci calego pokoju, plyty byly
    polozone gora "od listwy", co ciekawe w kazdym pokoju 2 zewnetrzne plyty byly
    idealnie wypionowane i wypoziomowane, wiec srodkowa slepy glupek by polozyl
    DOBRZE a tu jak na zlosc wszystkie srodkowe plyty dolem(bo tu juz nie bylo
    listwe prowadzacych przekoszone o kilka cm ;/ efekt byl taki ze do wyrownania
    tego i podtynkowania odparzonych tynkow zeszlo dokladnie 41workow gladzi ;/